Panc Media.

Kvix lansering med Ida Warg

Tillsammans med Ida Warg lanserade Kvix sin live-träningstjänst på ett kreativ sätt mot Idas målgrupp på Instagram och Youtube. 

Om samarbetet

Panc Media representerar åtskilliga av Sveriges största podcasts och opinionsbildare. Tillsammans med Ida Warg skapade vi en lanseringskampanj för Kvix 2020.

Syftet med samarbetet mellan Ida Warg och Kvix var att bygga deras relativt okända varumärke kombinerat med att driva in nya medlemmar. Utifrån detta skapade Ida ett genuint och trovärdigt innehåll som tilltalar hennes målgrupp och ökar intresset för tjänsten.

Totalt har lanseringskampanjen levererat 90 294 visningar på Youtube,  137 502 exponeringar på Instagram och ett engagemang på 5,5% på Instagramposten i flödet.

Vi är så glada och nöjda med samarbetet tillsammans med Ida Warg. Hela upplägget kändes så proffsigt och väl genomfört. Riktigt roligt att jobba tillsammans med er!

Linnea Ögren, Community Manager Kvix
@pancmedia

Denna webbplats använder sig av kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett så bra sätt som möjligt för dig. Genom att surfa vidare godkänner du att vi använder kakor. Läs mer om kakor under Privacy & Policy.